Titanic


srijeda, veljače 20, 2008

SVIRAJTE MI



Evo mene mal kod vas!!Još sam mal na ovom tkz.godišnjem,tu kad se počne radit nema stajanja,idemo u lov!! Naradiš se ,zaradiš i potrošiš.Još jedna krvava sezona je pred nama.ali jebem mu da kažem da mi je več dosta,neka monotonija me opizdila.Ovako rano ujutro,meni barem,čak imam i jednog gitaristu pa mi baš upala jedna misao!!!
1999.god, sjećam se bili smo klinci,nezrela djeca sad kad se sjetim gdje me ovo đubre od života dovelo ,dođe mi da vrištim!!!Imam sjećanja na ta davna vremena, i još puno toga bi tu bilo al jako poštujem jednog čovjeka i njegove skladbe ima strašne stihove koji ti govore puno toga...,pa tako kaže...
Tog jutra sam stigao putničkom klasom,pa kuči sa stanice časom kroz bašte i prečice znane.A u vojsci sam stekao druga do groba i kronićnu upalu zgloba....,suvenir na stražarske dane.Reče baš sti stigao u pravi čas,jer svadba je tu do nas.pa ce ti svirati, svadba ko svadba pijanstva i kiča,poznata cura u bijelom.....,sve prave ljubavi su tužne....,nek zazvone tambure u transu.....,

Nema komentara: