Titanic


nedjelja, veljače 24, 2008

START!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dosta mi je brzo prošlo ovo provedeno vrijeme kući. Svaki dan mi je bio pretežno isti, nit sam se odmorila ni umorila,tako nekako. Trenutaćno mi se vrti u glavi štošta toga, koliko ste primjetili ne držim se baš neke određene teme.Meni ok! Dok sam radila u jednom restoranu ovdje u Puli, mislim san snova, pogled na more,uređeno svjetski, luksuz za poludit! Jebiga imala sam sreću i upala preko par kolega, ipak si došao u nepoznato, ali to mi je otvorilo razne poglede,i da se počnem uklapati. Ovdje bar možeš ići dalje, naravno ako si pametan i znaš šta radiš! Sada jedva ćekam ljeto jer baš ni izlasci nisu nešto, nema nigdje nikoga poslje 22h. Ovaj grad spava do sezone a onda bože mili neznaš gdje bi išao! Nespavaš danima, kljukaš se vitaminima da izdržiš tempo jer ipak je to lov na pare.A za ostalo ako imaš volje. Tako je meni govorio jedan istrijan kuhar pa daj si malo kuraja!! Kad si žensko jebena si stranka, ali ako radiš dobro, prolaziš a ako si usto i bomba s mozgom to je to!! Radit ko kelner??? Jebena stvar! Uvjek nasmješen i kad ti je dan usran, kažeš dobar dan a on prvo u dekolte pa narući piće!Mislim nije uvjek tako, ali nađe si di koji biser.Sve u svemu nije loše kad imaš dobru ekipu sve podnosiš ko od šale.Najviše volim njemce, njima dobar cappucino i dobiješ bakše za popizdit!!!!!Svaki posao ima svoje loše i dobre strane,pa tako i ovaj!!To ti je ugistiteljstvo!!!!!!!!!!

Nema komentara: